thebackalleys
propane and mountain dew
You are not logged in.
( Login | Register )
Quote Database
Hilarious and wacky quotes from our very own TBA members!
Submit a quote
Search for a quote with keywords:
Quotes (sorted by lowest rated) total quotes: 394
Pages: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
Quote #399 | Submitted by: BluPhoenix on 10:48PM, July 1st, 2016
Score: 0
( +2 | -2 )
|
[1:47 AM] dilly: !slogan
[1:47 AM] weedle: bonelord - nice job dipshit
Quote #5 | Submitted by: creamcorn on 3:18PM, August 21st, 2012
Score: 1
( +1 )
|
< dilly> i like walking around my house going "je t'aime.... JE T'AIME"
Quote #35 | Submitted by: Kooh on 4:37AM, September 13th, 2012
Score: 1
( +1 )
|
02:34 reptilicus i will watch it
02:34 reptilicus when the american one happens
02:34 reptilicus so i can see reggie's terrifying face
02:34 reptilicus and feel my nads shrivel up
02:34 reptilicus every time he says "like never before"
Quote #40 | Submitted by: BluPhoenix on 10:54PM, September 19th, 2012
Score: 1
( +2 | -1 )
|
11:27 PM bd648: lol. i took care of him.
11:27 PM zekey: i bet you a little punk *** *** ***
11:28 PM bd648: chill
11:28 PM dillyisawilly: yeah stars and stuff
11:28 PM bd648: nah he really is an ***
11:28 PM Blu: bd tell your friend i want to lick his vas defrens
11:28 PM Blu: no homo
11:28 PM bd648: lol
11:28 PM dillyisawilly: lmao
Quote #43 | Submitted by: Flee on 9:01PM, September 24th, 2012
Score: 1
( +1 )
|
squf: issen up u lil shit dick you cant just sit there and be all smug "heh heh i just dont care i am being so satirical and destroying everything around me" because then nothing ever fucking gets done
its just a stupid piece of shit sucking his own shitty lil virgin dick and thinking he cool and it only works for a couple of years in your gay teen years before you realize what a fuckin useless piece of shit youre bein and start to wise up
you got to be powerful and strong willed to be the shit in this world lil dawg and i dont think you got what it fuckin takes cuz you arejust pretendin to be so fuckin hot shit when you dont even have any idea whats goin on
you are going to be crushed under the immense weight of real shit lil dog and i dont know if you can handle it. real shit. i was once just like you and then i grew a brain, a dick, and a heart. real shit. you need to wise up on ya mission mothafucken ghetto blasta bastards comin from tha heart of hell to chug and suck your itty bitty baby balls off. post this shit everywher. qtiyd. all them lil faggots need to know the next level is here its clear and you mothafuckin lil poochy wawas are bout to git runt tha fuck over.
Quote #48 | Submitted by: dilly on 2:29PM, October 7th, 2012
Score: 1
( +2 | -1 )
|
< Haru> hi
< Haru> im
< Haru> haru
< Haru> and
< Haru> im
< Haru> gonna
< Haru> beat
< Haru> bds
< Haru> line
< Haru> war
< Haru> thingy
< Haru> only
< Haru> i'll
< Haru> get
< Haru> bored
<@dilly> u
< Haru> and
<@dilly> g
<@rtil[L]> haru: new king of irc?
<@dilly> y
< Haru> continue
<@dilly> fdjsa;f
< Haru> to
< Haru> play
< Haru> gw 2
<@rtil[L]> or next on the banlist?
< Haru> fuck
< Haru> it
< bd648> NO
<@rtil[L]> :D
<@dilly> 8D
<@rtil[L]> I CAN FEEL THE POWER FLOWING
<@dilly> lmfao
Quote #53 | Submitted by: bd648 on 6:54PM, October 13th, 2012
Score: 1
( +2 | -1 )
|
19:45 Harukei you're totally going gay for me aren't you?
19:45 bd648 MAYBE
19:45 Harukei strikes a pose
19:45 bd648 YOU HAVE KTTY EARS
19:45 Harukei yes yes
19:46 bd648 ITS GLORIOUS
19:46 Harukei ;D
19:48 dilly haru you are a very pretty fairy
19:48 Harukei why thank you dilly
19:48 dilly ^-^
19:48 bd648 tis true
19:49 Harukei I think that was from the same day my friends brought a bunch of those foam pool noodles
19:49 Harukei and we had fairy wings on
19:49 Harukei and had a battle
19:49 Harukei to the death
19:50 Harukei and I won
19:50 Harukei and my prize was a plushie turtle
19:50 Harukei and someone from the school newspaper group came by to take a picture
19:51 Harukei and I quickly stuffed the turtle down my pants and had the head sticking out of my zipper
19:51 Harukei and they never caught it
19:51 Harukei it's in the school yearbook to this day
19:51 Harukei ah
19:51 Harukei good times
Quote #56 | Submitted by: Sheepy on 1:28PM, October 18th, 2012
Score: 1
( +1 )
|
14:19 dilly I found this gif of a guy's butt getting hit with a pie
14:19 dilly and laughed at it for hours
14:19 wwchicken lmao dilly post it
14:19 Sheepy I think I remember that!!!!!
14:19 Sheepy it makes sense to do that
14:20 dilly but now I can't find it because everytime I try and search for it's some guy smackingnhis girlfriend's ass then putting her face into a pie
14:20 dilly it it's*
14:20 Sheepy that's dumb :u
14:21 Kooh- Oh. I can't Greenlight unless I pay the fee :T
14:21 Kooh- it'll just be in the Concept tab.
14:21 Sheepy a lot of men are terrible
14:21 Kooh- Oh well, might as well get fans, if they pay the Indievania or Desura version, I'll pay the fee.
14:21 dilly very
14:23 wwchicken good thing im not a lot of men
14:23 wwchicken just one
14:23 Sheepy you're a lot of butt :3c
14:23 wwchicken im terrible tho
14:23 wwchicken at jokes
14:23 dilly oh
14:23 wwchicken a
Quote #59 | Submitted by: bd648 on 7:06PM, October 24th, 2012
Score: 1
( +2 | -1 )
|
20:03 G3no kooh
20:03 KOOOOH- 00:25 G3no: how do you manga
20:03 G3no kooooh-
20:03 KOOOOH- HAHAHAHAHAHA
20:03 KOOOOH- Si señor
20:03 bd648 my fav
20:03 G3no huh?
20:03 G3no i never said that
20:04 KOOOOH- you're in the quote databse
20:04 KOOOOH- for all eternity
20:04 G3no i dont remember sayung that
20:04 G3no anyways
20:04 G3no close your eyes
20:04 bd648 it was in error but you did say it
20:04 KOOOOH- closes eyes
20:04 *** KOOOOH- was kicked by G3no (#thebackalleys ding)
20:04 bd648 LOL
20:04 *** KOOOOH- joined #thebackalleys
20:05 KOOOOH- DID SOMETHING HAPPEN
20:05 KOOOOH- I CANT SEE
20:05 bd648 quoting this
Quote #74 | Submitted by: bd648 on 6:20PM, November 21st, 2012
Score: 1
( +1 )
|
19:18 rtil someday i will transform into an anime princess
19:19 Harukei and when that day comes
19:19 Harukei haru will be happy for you
19:19 Harukei and sad
19:19 rtil much to the displeasure of my rl waifu
19:19 bd648 i hope you know i'm going to quote this
19:19 Harukei at the same time
© rtil 2006-2022. contact | about | page generated in 0.1388 seconds.